<SPAN lang=cs id=result_box><SPAN title="Dvojzvuková FANFÁRA, 12V, silný tón.">Dvojzvuková fanfára, 12V, silný tón. </SPAN><SPAN title="Správne riešenie, keď originálny klaksón nevyhovuje, alebo je nedostatočne hlučný.">Správné řešení, když originální klakson nevyhovuje, nebo je nedostatečně hlučný. </SPAN><SPAN title="Vrátane držiaka, skrutiek a relátka.">Včetně držáku, šroubů a relátka. </SPAN><SPAN title="Montáž odporúčame prenechať odborníkovi.">Montáž doporučujeme přenechat odborníkovi. </SPAN><SPAN title="MONTÁŽ: zvoľte vhodné miesto vo vnútri motorového priestoru(miesto pôvodného klaksóna, alebo blízko neho)ktoré, je čo najviac chránené pred vodou,prachom,olejom a je čo najďalej od bloku motora.">MONTÁŽ: zvolte vhodné místo uvnitř motorového prostoru (místo původního klaksonu, nebo blízko něj), které je co nejvíce chráněno před vodou, prachem, olejem a je co nejdále od bloku motoru. </SPAN><SPAN title="Klaksón pripevnite pevnou skrutkou ku karosérii ELEKTRICKÉ PRIPOJENIE: Na všetky konektory musia byt pripojené káble o priemere 2,5mm.Svorku(-)klaksóna pripojte na záporný pól(-)napr.">Klakson připevněte pevně šroubem ke karoserii.<BR> ELEKTRICKÉ PŘIPOJENÍ - Na všechny konektory musí být připojeny kabely o průměru 2,5mm. Svorku (-) klaksonu připojte na záporný pól (-) např. </SPAN><SPAN title="ku karosérii, co najkratším drôtom.">ke karoserii, co nejkratším drátem. </SPAN><SPAN title="Svorku(+) klaksóna pripevnite na svorku ”87”relé svorku ”30/51”pripojte trvale (+)12V cez 20A poistku.">Svorku (+) klaksonu připevněte na svorku "87" relé svorku "30/51" připojte trvale (+) 12V přes 20A pojistku. </SPAN><SPAN title="Spínanie proti zápornému pólu(-)kostre.">Spínání proti zápornému pólu (-) kostře. </SPAN><SPAN title="Svorku ”85”relé pripojte na kostru(-) a svorku ”86”pripojte na (+)pôvodného klaksóna.">Svorku "85" relé připojte na kostru (-) a svorku "86" připojte na (+) původního klaksonu. </SPAN><SPAN title="Spínanie proti kladnému pólu(+).">Spínání proti kladnému pólu (+). </SPAN><SPAN title="Svorku ”85”relé pripojte na kostru(+)a svorku ”86”pripojte na (-)pôvodného klaksóna.">Svorku "85" relé připojte na kostru (+) a svorku "86" připojte na (-) původního klaksonu.</SPAN></SPAN>